Продукти

Общи условия за ползване

 Добре дошли в елекронния магазин на ОФИС ЦЕНТЪР ПРЕСТИЖ ООД с БУЛСТАТ 112583985, предназначен за дистанционно пазаруване. Фирамата е регистрирана по ЗДДС.

 

 

Поръчаните стоки се доставят на посочен от Вас адрес от куриер, или със собствен транпорт.

1.КАК ДА ПОРЪЧАМ И КАК ДА ПЛАТЯ?

1.1. Директно от сайта

Намерете търсената стока в сайта и изберете желаните бройки. С натискане на бутон "Добави в количката" се отваря страница "Поръчка". Ако желаете, можете да допълвате поръчката с други стоки от магазина с бутон "Продължи с пазаруването" (връщате се обратно в магазина) и да уточнявате техния брой. Показана е общата стойност на избраните стоки с  ДДС и без транспорт.

"Ако сте завършили с поръчката и сте готови да я изпратите" влезте чрез "Вход за регистрирани потребители" или "Не съм регистриран. Желая да поръчам" за да попълните необходимите данни.

Забележка:
- Подадените от Вас лични данни ще бъдат използвани за поддържане на персонален контакт, за доставка на стоките на място, за попълване на различните официални документи - оферти, поръчки, фактури и др., както и за официална кореспонденция. Те няма да бъдат предоставяни под никаква форма на други лица и организации.

- Ако желаете да получите данъчна фактура, моля да попълните изискваните за фактура данни при регистрацията. Фактурата ще Ви бъде изготвена след настъпване на данъчно събитие (плащане или прехвърляне собствеността на стоката) съгласно ЗДДС.

- Интернет магазинът на ОФИС ЦЕНТЪР ПРЕСТИЖ ООД има официална регистрация на администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни в Република България.

След като сте влезнали с вече регистрирания адрес на електронната си поща следвате стъпките:

- Адрес на доставка

- Метод на плащане

- Метод на транспорт

- Финал

Изберете начина на плащане, като имате предвид следното:

·         при плащане с карта, чрез системата MyPOS, сумата се прехвърля в нашата сметка в същия момент, след което правим експедиция на стоката;

·         при плащане с наложен платеж ППП, правим експедиция на стоката веднага след установяване на връзка на наш оператор с клиента.

·         при банково плащане, правим експедиция на стоката веднага след получаване на плащането, до офис на куриера или до адреса на клиента.


Ако сте извършили правилно горепосочените действия на екрана ще се появи информация с данни за Вашата поръчка.

Забележка:
- Потвърждение за приемане на поръчката очаквайте да получите чрез e-mail генериран от системата.

.

1.2. Поръчка по телефона

В случай, че стоката изисква уточняване на допълнителни условия или по някакви причини нямате възможност да поръчате по Интернет, моля обадете ни се на тел.034/440398;  0898/566084.

Забележка: 
Поръчаните стоки се доставят на посочения от Вас адрес от куриер.

2. ДОСТАВКИ - ВИДОВЕ И ЦЕНИ

  • Сроковете за доставка са от 1 до 2 работни дни за поръчки в Пазарджик (обичайно се изпълняват до 24 часа) и до 5 работни дни за страната (обичайно се изпълняват до 2-3 дни).
  • В работни дни доставките от куриер се извършват от 9:30 ч. до 17:30 ч. за страната.
  • Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.
  • Сумата за плащане се образува от сбора на цените на избраните от Вас стоки плюс допълнителните разходи за опаковане, транспорт, доставка, застраховка (когато е необходимо).
  • Разходите за доставка на всички стоки в една поръчка са:

а) 0 лв., т.е. доставките са безплатни за района на град Пазарджик за поръчка на обща стойност над 20 лв.;

б) 0 лв., т.е. доставките са безплатни за поръчка на обща стойност над 150 лв.(с изключения - подточка "г");

в) По тарифата на избрания куриер.

г) Не е безплатна доставката на поръчани стоки над 150 лева, когато стоките са сравнително тежки (над 2 пакета хартия) или обемна (сглобени и или неразглобяеми столове мебели, шкафове и други). Ако е възможна доставката ще бъде изкоментирана по телефона.

 

3. ЦЕНИ НА СТОКИТЕ

Предлагаме нашите стоки на най-добри цени в сравнение с конкурентните продукти на пазара.
Всички цени на стоките в магазина са с включен ДДС.

Цената за доставка на стоките до клиента се калкулира отделно.

4. ПЪЛНА ГАРАНЦИЯ

Всичко, показано е подробно илюстрирано и достоверно описано. В случай, че се наложи, ние ще възстановим парите Ви или ще подменим стоките, които поради дефектни материали или лоша изработка, не са в съответния приемлив вид или състояние. За техническите устройства фирмите-производители и вносителите осигуряват посочената в срочна гаранция и сервизно обслужване.

5. РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Внимание!
При получаване на пратката моля проверете стоката в присъствието на куриера:

  • - ако са нарушени външната опаковка или целостта на продукта е необходимо да попълните заедно с куриера двустранен протокол за повредите на стоката, настъпили по време на транспорта.
  • - ако Ви е доставен погрешен или дефектен артикул, веднага съобщете за това на дежурния телефон. Ако забелязаният от Вас дефект не може да бъде потвърден от нашите специалисти по телефона, необходимо е да изпратите обратно стоката, придружена с писмено обяснение на рекламацията. Разходите за куриер нареждате за сметка на получателя. Експертна комисия ще разгледа и оцени случая. Стоката Ви ще бъде своевременно ремонтирана или заменена. В случай, че посоченият дефект не се потвърди или е в резултат на неправилна експлоатация, разходите по изпращането и връщането на стоката остават за Ваша сметка.
  • - ако по време на обявения гаранционен срок възникне дефект в закупено от нас техническо устройство, моля обадете се по телефона или ни пишете на електронната поща. Ще Ви посъветваме как да отстраните сами дефекта, ако това е възможно. В противен случай ще Ви посочим най-удобния за Вас адрес, където да донесете или изпратите по куриер уреда, за да бъде гаранционно обслужен. Представянето на гаранционна карта и писмена рекламация, съдържаща кратко обяснение на дефекта, са задължителни. Ако ще ползвате куриер, моля изпращайте стоката добре почистена и опакована. Куриерските разходи наредете за сметка на получателя.
  • - имате право, без да дължите друго освен съхраняване на стоката с грижата на добър стопанин и без да посочвате причина, да върнете стоката в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаването й, заедно с касовия бон и фактурата (ако сте пожелали фактура). Ако използвате куриер, сумата по връщането на стоката в този случай остава за Ваша сметка. Стойността на стоката ще Ви бъде възстановена веднага след получаването й обратно по посочен от Вас начин (в брой, с пощенски запис или по банкова сметка). Не се дължи възстановяване на стойността, в случаите когато стоката се връща с увредена неизползваема опаковка, в лош външен вид, разпечатана или с променено, изхабено, счупено съдържание или със следи от ползване на продукта или комплекта.
  • - потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на стоката с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяването на рекламацията от потребителя.

           Условията за връщане и рекламация отговарят напълно на Закона за защита на потребителите!

           Съществува вероятност за пълното изчерпване на дадена стока, поради големия интерес и невъзможност за нова доставка. В такъв случай парите Ви ще бъдат върнати в най-кратък срок или по Ваше желание могат да се прехвърлят на друга поръчка за стоки от магазина.

           Ние правим всичко възможно да изпълняваме Вашите поръчки по най-добрия начин и в най-кратък срок. Ако попаднете в малката група неприятни инциденти, молим за Вашето разбиране.

Приятно пазаруване