Количка

0 артикула

Категории

За нас


     Офис Център Престиж ООД
 открива първия си офис през септември 1996г., като в началото водещи са копирните и компютърни услуги. С годините този сегмент от дейността на фирмата се разшири и допълни с разнообразни дейности, удовлетворяващи повишените изисквания на нашите клиенти: качествено широкоформатно, черно-бяло и цветно копиране, ламиниране, принтиране, сканиране, изработване на рекламни материали, формуляри, визитки, изработване на печати, лазерно гравиране.


     Успоредно с това развивахме сервизна и търговска дейност: продажба на нови и употребявани копирни машини и друга офис техника, продажба на офис материали и консумативи, офис столове и мебели, и цялостно офис обзавеждане.


     Увеличеният обем от дейности и желанито за по-качествено обслужване на клиентите ни, логично доведе до момента, в който през 2009 година обособихме Сървис Център Престиж – център за услуги и сервиз, и Търговски Център Престиж – занимаващ се с търговска дейност.


     Нашите клиенти бързо възприеха това разделение, тъй като то дава възможност обособените центрове по-пълно и качествено да обслужват клиентите си.


     Сървис Център Престиж – на голяма площ, просторно и в обособени сектори предлага разнообразие от копирни, компютърни услуги и сервизни дейности.


     Търговски Център Престиж дава възможност на клиентите си на площ от 200кв.м. да намерят всичко необходимо за тях под един покрив: офис материали, офис столове и мебели, техника и консумативи на водещи и доказани производители, с възможност за сравняване на характеристики и цени на продукти и марки. За още по-голямо разнообразие допълнихме асортимента си с ученически стоки и пособия, бизнес чанти, чанти за лаптопи и куфари.


     Нашите служители бързо и компетентно могат да ориентират клиентите в разнообразието от стоки, за да удовлетворят техните изисквания.


     От 2006г. фирмата е търговски представител и оторизиран сервиз за продуктите на BROTHER и допринесе за утвърждаване на лидерските позиции на марката в Пазарджик и региона.


     През 2008 стартира електронния ни магазин, чрез който достигаме до клиенти от цялата страна. С огромния избор на сватбени покани станахме водещи в тази област на електронната търговия.


     Качество и коректност на добра цена – това е мотото, под което извършва дейността си фирмата. Да предложим качествени стоки и услуги, коректно обслужване и всичко това да бъде на добра цена. Мото, с което през годините печелим все повече клиенти и партньори. За още по-добро обслужване подсигурихме безплатни паркоместа, безплатен транспорт, възможност за плащане с карти, изплащане на стоки на лизинг, консултантска дейност.


     Дългогодишния ни опит в сферата на услугите, търговската и сервизна дейност, желанието ни да бъдем винаги в крак с новото, да търсим по-добри решения в работата с клиентите ни, нашия усмихнат и компетентен персонал и Вие, нашите настоящи и бъдещи клиенти, вярваме ще бъде залог и за бъдещо ползотворно сътрудничество.